Sunday, April 21, 2013

of tailor.

aku masih kebingungan pasal tailor.

ingat dah settle, tapi tailor pula buat perangai. baju belum siap, sudah minta duit. aku pulak baik; ingat orang susah nak pakai duit tulus je bagi hahahahha. aku dah cakap, this weekend nak ambil. dia kata okay.

so petang tadi aku text lagi. just in case. senyap je tanpa balasan.

tup tup almost at 1 am, dia text tanya aku dah tidur ke. i replied not yet and asked her why. she called - just to inform baju aku tak siap.

hilang mood aku nak melayan. macam-macam alasan bagi. marah pun tak guna. terus email unaisah azlan hahahah tak menahan taste tak sedar taraf ekonomi.

saja jelaa. kot ada rezeki. aku dah semacam give up nak pergi tailor cikai-cikai ni. sorry to say. bukan salah uols; salah i sebab gemuk.

haishhh terus down takda mood dah.

No comments:

Post a Comment