Saturday, April 6, 2013

perihal memeningkan.

mama menolak seratus peratus idea memberikan gift berupa makanan kepada tetamu. justifikasinya mudah; kalau lebih nanti jadi membazir. puas aku fikir, apa lagi yang boleh diberi tetapi masih dalam lingkungan budget. memanglah mama ada offer nak bayar, but takkan semua benda nak guna duit dia; baiklah mama yang kahwin kannnn hihihi.

then, aku terfikir nak bagi gelas. gelas ikea adalah pilihan sebab dah tahu harga. yang lain tak sempat (dan malas) nak pergi survey. mama nak ajak pergi chow kit untuk check harga etc, tapi baik aku ready awal-awal apa lagi nak tengok. plus, my other half tak berapa gemar gift gelas sebab menurut beliau, takut pecah or serpih ke. susah nak handle, which i agree so much.

fikir punya fikir selama beberapa hari ni, aku mendapat satu idea. hihihi. sebenarnya pernah terfikir pasal ni cuma tak sebegitu serius plus aku ingatkan harganya mahal. bila dah google, macam okay pulak hihihi. cuma mungkin akan buat few modifications supaya lebih menepati citarasa mak aku hahaha. kalau ikut aku, bekas kosong pun jalannnnn janji comel. 

meh cuci mata.





berkenan sangat dengan gambar last. 
tengoklah masa majlis jadi macam mana hahahaha.

No comments:

Post a Comment