Saturday, June 8, 2013

dugaan nak kahwin.

the time has come, finally. entah kenapa aku macam nervous gila hahaha. nervous nervous nervous. lagi nervous bila masa dah tak banyak. kerja pejabat is piling up. research work delay. haihhhhh. 

tadi dugaan. tapi aku anggap itu semua cabaran buat aku dan my other half nak kahwin. yela, orang kata somehow time darah manis ni cabaran macam-macam kan. panas asyik nak gaduh je la, asyik emosi la dan macam-macam. so far kami terkawal la lagi bahahhaahah. in fact, bertahun bercinta pun pada aku Alhamdulillah tak ada cabaran beria sangat bahagia happy je. mungkin ini la cabaran dalam menghalalkan relationship kami. ecewah positif tak? hahaha.

berhari-hari ni aku dok survey kad kahwin. aduhaiiiii apehal mahal sangat? hahahaha macam tak berbaloi je spend beratus untuk kad yang akan dibuang. still undecided tapi aku rasa aku dah tahu apa kot pilihan di hati. tungggguuuuu.

sekali lagi pasal gift.

tadi petang dah finalize everything. harap mama setuju. hahahahha. apa giftnya? rahsia. nanti aku cerita kemudian kalau rajin.

p/s: nak kahwin memang guna banyak duit. tapi kena yakin benda baik Allah permudahkan. chayok chayokkk. 

No comments:

Post a Comment