Wednesday, January 30, 2013

cringe.




haha baru beberapa entry, sudah ada ura-ura nak wujud entry meroyan ye? aku sedih dan marah tadi. but now dah okay. emosi emosi emosi.

venue dah confirm. date pun dah confirm. yang tak confirm pasangan pengantinnya hahahahaha. emo aku tauuuu pasal venue dan tarikh ni. memang nak kahwin, tapi kadang orang ni mudah buat interpretasi yang aku ni acuh tak acuh nak kahwin. hoi, lama lagi kot. lek arrrr hihihi.

for so many many reasons, aku berkeras untuk buat majlis di dewan. call it grudge, hatred, whatever - aku tak boleh terima walau apa pun alasan dia. orang lain nak move on, nak anggap as if that thing never happened, go ahead. tapi aku takkan okay. huh emo pulak hahaha. and sebab tu jugaklah, aku and my other half fight untuk buat di dewan - whatever it takes, kami dah bersepakat membawa berkat ecewaaah.

lagipun, kang keti kami dua meratap hiba banjir berjejer sapa nak tanggung? malaysia sangat panas okay hahahaha.

dah dah tamau dah dengar emo-emo pasal ni lagi, okay? tamau dah cakap pasal status keluarga ke kaya macam dalam drama melayu ke apa ke okay. hahahahah amboi cakap kat diri sendiri kewwww.

dear awak, saya akan tetap memperjuangkan misi kita. chayok chayok! 

No comments:

Post a Comment